telefon-fredag

Jag sitter i telefonkö. Jag har gjort det i snart en timme. Åt helvete med Försäkringskassan! Sen har jag även ägnat Boxer och Tele2 några av mina värdefulla lediga minuter. Sjukt att man ska behöva ägna sin lediga dag i telefonen! Det är helt otroligt.
Men i veckan hinner jag inte.

Fredag är som vanligt den dagen som jag ska hinna göra allt som jag inte hinner i veckan, dvs städning och ärenden. Förra veckans mission var ju att hitta ett sofföverdrag till min soffa som jag kunde färga rosa, men på IKEAs hemsida finns inga överdrag med. Och ärligt talat så orkade jag inte förra fredagen. Bad Fia kolla när hon var där, men det var inte samma IKEA (och någon slags utförsäljning). Så jag vet inte vad ett sånt kostar. Det innebär att jag måste åka till IKEA idag för att bara kolla vad priset är, för att sen kanske åka hem utan ett. Suck.
Och förresten, vart hittar man rosa textilfärg?

Nu dog batteriet till mobilen. Och jag har fortfande inte ringt alla.

trevlig ledig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hur gick det gumman? Blev inte riktigt klar om du hittade eller ej,... Hoppas, hoppas. Det är SÅ skönt att få sin lägenhet tillpiffad sådär så man bara längtar hem dit. Jag e klar nu - finally - kolla in min blogg!!!

2008-03-16 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0