viktigt!

Lisa har lyckats tönta bort sitt eget minne, vilket innebär att hennes pinkod till mobilen har fallit i glömska. Och i natt, runt 03 när vi kommit hem från stan (med en hel del tequila i kroppen) skulle jag testa att stänga av mobilen för att sen se om jag mindes min kod... gjorde jag det????

Nä.

Detta innebär...ja, jag har koden hemma och är just nu i Halmstad. Jag känner mig helt naken utan den och det är jävligt jobbigt att inte kunna bli nådd eller nå någon (som tur är kan jag låna Emmas mobil) men ja ni fattar... (till mitt försvar kan jag säga att sen den lååånga tågresan så stod min mobilstatus på Endast Nödsamtal, vilket är lite jobbigt, för då kan man verkligen inte ringa nånstans, joo, jag testade...)


HALMSTAD ÄR UNDERBART! Jag vet inte när jag kommer hem. Smakprov från igår kommer här...


Jag och hallonpajen.


Sandra, Emma, jag och Albiana!


Rico och Erik.


Vems briljanta idé var detta??

Puss


Kommentarer
Postat av: lillasyster som är fast i kalmar

vill komma efter dig till halmstad nu!!!

2008-06-29 @ 19:42:19
Postat av: emma

sjukt bra kväll, dag, bio och djupa samtal :) We miss u already!pussar / spyhögarna

2008-07-01 @ 17:18:23
Postat av: emma, igen

..jag är inte bakis, for the record... spyorna alltså..äh. puss

2008-07-01 @ 17:18:59
Postat av: lisa

Jag saknar er med!! MASSOR!



PUSS

2008-07-01 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0