Semestertid

- Hej Lisa vad du är fin idag... och guuud vad du dansar bra!
- Tack ska du ha, men vet du va? Du är ful och äcklig så du kan dra?!
- Va, okej... jag ska inte tjata... men jag måste fråga...är du *piiip*

SOMMAR SOL OCH VI HAR KORT TAJT KJOL... och vi vill ha dig... Markoolio!

---

Okej, nu har jag lämnat bygget för 4 veckors semster!!!! Det känns märkligt, men samtidigt jävligt skönt! Redan på lördag så åker jag till Halmstad. Precis 20:50 ikväll så satte jag min budget, åh guud vad jag har fasat inför att inte klara den, vilket jag iofs gör varje månad. Jag sätter upp en massa spärrar som gör att jag inte klarar av det mentalt tillslut...ja, så sa min säljledare till mig, 20 minuter innan jag sålde det sista avtalet... nu kan jag semestra med gott samvete.

Jag vet inte när jag kommer att skriva igen. Antingen så tar jag sommarlov härifrån (stor riskt...not) eller så skriver jag på som bara den. Hur som helst, jag vet att Tessan håller ställningarna på jobbet när jag inte är där =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0