pocketklubben!

Idag fick jag den roligaste posten på länge. Ett brev från pocketbyte. Typ som kedjebrev, fast man skickar böcker. Det jag ska göra är att jag ska välja en av de pocketböcker jag läst och sen skicka den till en preson (vars namn och adress jag har fått nedskrivet i brevet). Sen ska jag skicka ut 6 stycken nya inbjudningar. Om allt går som räknat, så ska man få tillbaka 36 böcker. DETTA MÅSTE JU TESTAS! Får jag  tillbaka 1 bok så blir jag glad. För egentligen så hatar jag kedjebrev... svarar aldrig. Men nu handlar det om böcker, vilket är kul, och hela grejen piggar liksom upp ens vardag lite.

Nu ska jag välja 6 vänner...svårt. Vilka läser mest? Hmm, Elin är ju given. 

Och på tal om böcker, jag läser fortfarande den där om självkänsla.

Pussipuss, en arbetsdag kvar till semestern, sen tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: emma utan självkänsla, som borde börja läsa sin bok

jag hoppas jag får ett brev!!!!

2008-06-27 @ 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0