"jag vill inte tänka framåt, men är livrädd för att fastna här" (M. Horn)



Hej! En bild som kanske inte passar på facebook direkt... haha. Såhär ser jag ut, midsommardagen 2008 (innan alla festligheter började!)
Jag ska bara säga 3 saker ikväll.

1. Boken jag fick av pappa är helt otroligt bra. Den får en att fundera på hur man beter sig mot sig själv, hur man beter sig mot andra, samt hur andra beter sig mot andra. Det finns så tydliga mönster (speciellt på min arbetsplats -  som ibland kan kallas för vuxendagis). Hur människor, när de är osäkra, trycker ner andra för att kunna hävda sig själva. Det är väl egentligen ingen nyhet, att mobbare mobbar för att de i grund och botten är osäkra på sig själva...? Ibland behöver man bara bli lite påmind om det oxå... Boken jag talar om heter Självkänsla nu: din personliga coach visar hur. Jag har inte hunnit många kapitel, men jag är säker på att denna bok kommer att förändra mitt liv på något plan iaf. Thanx daddy!

2. Jag har (genom en kompis) upptäckt en artist, en brud som heter Melissa Horn. Hon gör en duett med Winnerbäck, och ja... det kan vara något av det bästa jag hört. Jag älskar redan nu hennes röst... och låtarna som hon lagt upp på sin hemsida är helt fantastiska. Besök gärna hennes hemsida (www.melissahorn.se) Inte ofta jag tipsar om en hemsida...

3. Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar. Idag gav jag järnet. Jag och Fisnik (en ny kille) tävlade. Jag vann! 2 avtal (inget att skryta om egentligen) mot hans 1. Men det är lite orättvist med tanke på att jag jobbat ett år längre. Ny tävling imorn. Håll på mig! 11 avtal kvar till klarad budget, alltså 3,666 avtal. JAG MÅSTE OFFRA ALLT TROR JAG! Men förra månaden så löste det sig så jag borde inte vara orolig, bara jag kan frammana känslan av press så jobbar jag som bäst.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0