på rosa moln svävar jag omkring


...o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt, evigt, evigt

Idag är det en mycket bättre dag! Jag har träffat min drömprins...sorry killar, men det är sant! Det värsta är att jag lär aldrig träffa honom igen...
...men idag mår jag bra av denna känsla och jag tänker hålla i den ända tills jag somnar.

Han kliver på min fot mitt inne på Strand.
Jag skriker: aaaj! (för jag har ju en förmåga att överdramatisera...)
Han vänder sig om: oj, förlåt!
Jag: äsch och inser att jag skrikit för en fånig sak samtidigt som jag granskar honom från topp till tå (han hade flip-flop på sig!) och upptäcker att han är heeet
Han tystnar (och granskar säkert mig samtidigt)
Jag stannar kvar.
Han stannar kvar.
2 minuter senare så kysser han mig.
åh.

Resten får ni räkna ut själva.

Han är 29 och bor i Jönköping...

puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0