mitt bland en massa serier



Kan man bli annat än GLAD när man får ett sånt här fint öl-glas ifrån Anna (Ax)?! :) En försenad julklapp var det visst... Helt plötsligt undrar jag om jag köpte nåt till henne i julas?

Idag så hände det som jag så länge väntat på, jag var och tränade. Jag, Ingrid, Anna, Anna & Anna (det är ju hur kul som helst att umgås med 3 Anna, kan dock bli lite jobbigt när man säger "Anna" och jag själv vet vem jag syftar på, varpå alla 3 svarar "jaa?!" samtidigt). Vi var på ett Medel-pass på friskis. HUR KUL SOM HELST. Jag har verkligen saknat träningen.
JAG KOMMER VARA DÖÖÖD IMORN. Men på torsdag är det på att igen!

Eftersom det är väldigt kasst väder under min semester så har jag plöjt igenom halva Grey's Anatomy S04 och påbörjat Gossip Gir S01. Anledningen till att jag påbörjade ännu en serie beror på att jag inte hittade fler avsnitt av Grey's... men sen visade Anna (Ax) mig en liten söt flik på en sida, och tata fanns det 10 avsnitt till, typ. Jag svävar i Grey´s Anatomy himlen och vill aldrig någonsinn därifrån. (Ja, jag vet att jag för några månder sen befann mig i Desperate Housewives himlen...nåja)

Ett avsnitt Gossip Girl (som förövrigt är en väldigt underhållande serie) innan sängen. Tvätt tidigt imorn, 07:30
När kommer det fina vädret tillbaka?

PUSS

ps. Mamma & Mats har köpt en husvagn. Och som de velade, fram och tillbaka, tillbaka och fram... jag har i dessa dagar av konstant beslutångest insett vem jag fått min kluvenhet ifrån...haha! Men jag är glad för deras skull, vill de ha en husvagn så varför inte köpa en...? ds.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Shiiit, man ser dammet på högtalaren...ingen kanonbild med andra ord...suck.

2008-07-10 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0