imorgon börjar allvaret

Emma, min lillasyster, tycker att jag uttrycker mig vuxet. Just nu så kan jag inte komma på några bra exempel, men hon har visat sitt misstycke angående mina uttryck...som sägs vara så vuxna... men Emma, jag är ju på väg att bli vuxen.

Bornholm var ett mycket gemytligt ställe (kanske menar hon nåt i samma stil?), en plats där jag hade kunnat tillbringa flera dagar, veckor. Vi fick 4 toppendagar, med solsken, bad, familj, 50-årsfirande, mat och lite tjabb och gnabb (eller nåt sånt här?)

Trist att åka hem igen, men samtidigt, en riktigt skön avslutning på min semester. Mina 4 semesterveckor har bara rusat förbi. Vissa dagar har det känts lite tungt på grund av det tråkiga vädret, men mest har det bara varit avkopplande att få njuta av att bara vara, helst tillsammans med en bok på altanen (där fick du Emma!) eller så har jag dansat satan på Vallen/Byttan/Strand med tillsammans med mina flickor.
 
Och livet är ju inte förbi bara för att man återvänder till jobbet. Det verkar som om det blåser andra vindar på bygget nu, dessutom, vilket ska bli mycket spännande att ta del av. Ja, nu är jag nog mentalt inställd på att gå till jobbet imorn.

Innan jag avslutar så måste jag säga 2 saker till. Jag har plöjt mig igenom The Game av Neil Strauss och har fått mig en och annan tankeställare... En bok på 450 sidor, och jag lovar, jag satt mest och gapade medan jag läste den. Så smart, så genomtänkt, så idiotiskt. Jag kan egentligen bara säga en sak, tjejer där ute, ni MÅSTE läsa den! Det är en väldigt underhållande läsning.

Och sista saken... drömprinsen, som jag tycker vi kan kalla DP sa att jag skulle skicka ett sms. Och det gjorde jag. Nån dag senare fick jag så ett svar. Nu är han på en resa i typ 10 dagar till eller nåt sånt, så jag ligger lågt. Sen får man väl se... jag kan ju hinna tappa intresset...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0