Gossip Girl

Ja, jag tycker nog att den serien har något. Och när det inte är så fint väder så måste man ju underhålla sig på nåt sätt...intelligensbrefiande, är nog ordet!

Fia var här en blixtvisit i fredags. Vi drack vin och pratade skit. Sen hamnade vi på Vallen. Och vi missade bussen. Så vi följde med på efterfest till Tegelviken, mkt trevligt =) Hon har åkt, och det är allt lite tomt...

Jag tränade i torsdags, och det var otroligt jobbigt. Men det är skönt efterråt. Första dagen på läänge som jag inte har träningsvärk...haha, det är helt sant.

Jag upptäckte att detta inlägg inte var så jävla kalasroligt. Ett avsnitt G.G väntar, sen ska jag, Elin och Ingrid till Borgholm!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fia

Gumman, du är BÄST! Det är bara så. Sådär underbart kul har jag inte haft på väldigt, väldigt länge. Jättemånga pussar.

2008-07-14 @ 20:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0