åhåh!

Ja, jag vet att det var lite väl deppigt och känslosamt sist. Men det var mest i stundens hetta, tror jag.

Och på tal om hetta... har det varit sommarvärme idag eller vad?! :) Igår var det oxå härligt varmt, men gårdagen spenderade jag på stan tillsammans med Elin och Linus. Vi hade även en liten picknick och åt mjukglass... så vi firade på ett bra sätt att solen kommit tillbaka.

Men idag... 4 timmars rent pressande i solen. Jag och Ingrid skyr inga medel... vi ska bli bruna! Och mysigt var det även, ligga och snacka en massa skit (precis vad vi är experter på!)

Hoppas på lika fint väder imorgon och alla dagar efter...!

PUSS

ps. Jag är inte lika orolig för att vara ensam eller bli uttråkad längre. Jag tror att jag glömde en viktig sak sist, jag har ju faktiskt vänner här oxå. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0